Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

I. Üzemeltetői adatok

Kérjük, amennyiben vásárlója illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webhely tulajdonosa, üzemeltetője és karbantartója Gajdács János,  aki a Bridal Mirage termékek készítője független forgalmazója. A Tag kizárólagos felelősséget vállal a webhely részbeni és teljes tartalmáért.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A www.bridalmirage.hu használata közben és a webáruházban történő regisztráció során szolgáltatód:

Webáruház tulajdonosa: Gajdács János egyéni vállalkozó

Kapcsolattartó személy: Gajdácsné Gombos Erika

Elérhetősége: 70/5157867, bridalmirage@gmail.com

Megrendelések feldolgozása: folyamatos

Csomagkézbesítő partner: GLS és MPL

IMPRESSZUM

Panasztételi ideje és módja webshopon történő vásárlás esetén: átvételtől számított 14 nap írásban a bridalmirage@gmail.com címen

Panasztételi idő egyedi megrendelés esetén: minden olyan termékek esetén, ahol a terméket a rendelő kifejezett utasításai alapján készítettek el, nem gyakorolható ez elállásjoga

Panasztételi idő higéniai termékek esetén: olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (ékszerek)

II. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A bridalmirage.hu oldalon elsősorban Bridal Mirage termékeit forgalmazzunk. A felhasznált anyagok kivétel nélkül magas minőségi követelményeinken tesznek eleget, ezzel is növelve az általunk forgalmazott termékek minőségét.

A webáruházunkban feltüntetett árak kivétel nélkül bruttó árak és magyar forintban vannak feltüntetve. Törekszünk arra, hogy a webáruházban szereplő eladási árakat minél hosszabb ideig megtartsuk. Fenntartjuk a jogot, hogy árainkat előzetes értesítés nélkül, bármikor megváltoztassuk.

Webáruházunkon keresztül történő megrendelés kizárólag online történik. Amennyiben a személyes átvétel nem megoldható, a megrendelt termékeket minden esetben a vásárló által kiválasztott csomagküldő szállítja házhoz. 

„Nem előre legyártott termék!” cimkével ellátott termékek esetén a termék a vásárló utasítása alapján, egyénileg történik, egyedi rendelés formájában, ami után elállási jog nem gyakorolható.

Az oldalon megadott kapcsolati űrlapon keresztül egyedi rendelési igényét is jelezheti.

A Bridal Mirage termékválasztéka

Elsősorban kiegészítők készítésével foglalkozunk. Minden termékünknél feltüntetjük a felhasznált alkatrészek főbb jellemzőit, ezzel is megkönnyítve a választást.

Minden egyes darab egyedi kézzel készült termék, éppen ezét minimális eltérés lehetséges. Az apró lenyelhető díszítőelemek miatt a termékeinket 3 év alatti gyermeknek szülői felügyelet nélkül nem ajánljuk.

Az oldal folyamatos fejlesztés alatt áll, ami kihat a webáruház készletére és termék kínálatára egyaránt. 

III. Regisztráció

A bridalmirage.hu webáruházban történő vásárlás nincs regisztrávióhoz kötve. Vásárlás és megrendelés esetén a következő adatok megadása szükséges: Postázási név, cím, számlázási adatok, e-mail cím és telefonszám.

IV. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők/módosíthatóak. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Pénztár” gombra kell kattintani. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával. Itt kerül feltüntetésre a kiválasztott termékek átvételének módja és látható a hozzá tartozó költség is, majd ezt követően lehet a rendelést véglegesíteni.

V. Rendelés menete, szállítási határidők, extra költségek

A megrendelés folyamata gyors és egyszerű, csupán pár lépésből áll.

  1. Helyezze a megvásárolni kívánt termékeket a virtuális kosarába
  2. A választás végeztével nyomja meg a „kosár megtekintése gombot”
  3. Amennyiben változtatni kíván a vásárolni kívánt termékek listáján, vagy mennyiségén nyomja meg a „kosár frissítése” gombot
  4. Válassza ki a kiválasztott átvétel/szállítás módját
  5. Lépjen tovább a pénztárba
  6. A vásárlás regisztrációhoz nem kötött, kérem adja meg valós személyes adatait
  7. Igény szerint átutalással a saját netbankján keresztül egyenlítheti számláját! Az utaláshoz szükséges adatokat a megadott email címre továbbítjuk.
  8. Számláját digitálisan állítjuk i és küldjük el a megadott email címre. Számlázó partnerünk (szamlazz.hu) saját rendszerén továbbítja a kitöltött számlát. 

Szállítási határidők:

Webáruházas vásárlás esetén a megrendelt, készleten lévő termékek esetében az utalás beérkezésétől számított 5-10 munkanapon belül kerül átadásra a kiválasztott csomagküldő cég részére.

Webáruházas vásárlás esetén a megrendelt „Nem előre legyártott!” cimkével ellátott termékek esetén az utalástól beérkezésétől számolva 5-20 napon belül kerül átadásra a vásárló által kiválasztott csomagküldő cég részére. (sürgős esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a bridalmirage@gmail.com címen)

Egyedi rendelés esetén a rendelési idő megközelítően 1-3 hónap, de ettől eltérhet!  Kiegészítőimet a GLS szállítja ki! Az ő feldolgozási idejük 1-2 napig terjed

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím és telefonszám esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM/levélszemét mappákat is.

Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

A termékek összeállítását, számlázását, csomagolását és a csomagkézbesítő cégnek való átadást a cégünk intézi.

Sürgős rendelés esetén kérem írjon a bridalmirage@gmail.com címre, vagy hívja a 70/515 7867-es telefonszámot ahol kapcsolattartónkkal egyeztethet a részletekről. (pontos dátum, város)

Extra költség:

A hibásan leadott megrendeléseket a Bridal Mirage postázója részére kell jelezni (a rendelés számával) az alábbi email címen: bridalmirage@gmail.com, vagy telefonszámon: 06-70-515-7867. A módosítási folyamat nem jár plusz költséggel.  Kérjük, hogy a hibás megrendelésről haladéktalanul tájékoztassa a kapcsolattartónkat. A csomag összeállítása és a futárnak való átadása után nincs lehetőség a hibás megrendelés javítására!

A megrendelés során megadott adatok (adatbeviteli hibák) módosítása írásban a bridalmirage@gmail.com címen ingyenesen biztosított. 

VI. Fizetés, számlázás

Történhet átutalással, amikor a vásárló saját netbakján keresztül intézhet az általunk küldött utalási adatok figyelembe vételével (számlaszám, pontos végösszeg, közleményként feltüntetve a megrendelő neve, megrendelés sorszáma).  A csomag tartalmazza a megrendelt termékeket hiánytalanul, de a számla digitális formában, a megadott emialcímre kerül átadásra.

Webáruházas vásárlás esetén a rendeléstől számított 5 napon belül várjuk az utalás beérkezését. Késedelmes fizetés esetén emlékeztetőt küldünk, majd határidő leteltével megrendelését tárgytalannak tekintjük. 

Személyes átvétel esetén készpénzzel.

A vásárlásról online számlát állítunk ki, amit a számlázó program kézbesít a vásárló által megadott e-mailcímre. Nem vállalunk felelősséget a számlázó program – szalazz.hu – hibáiért az esetleges számla hiányát a bridalmirage@gmail.com címre jelezzék, hogy mihamarabb újraküldhessük azt.

VII. Szállítás, kézbesítés, átadás

A csomagokat az GLS illetve az MPL szállítja házhoz. A csomag mozgásáról a megadott elérhetőségen kap tájékoztatást! A csomag tartalmazza a megrendelt terméket, a hozzá tartozó számla digitálisan kerül kiállításra.  A kiválasztott termékeket a megrendelő  felelősségére történik. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét az adott szolgáltatónál

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Szállítási módok és azok költsége webáruházas vásárlás esetén a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján, az általunk nyújtott szállítási módok, kézbesítési szolgáltatások

Az általunk forgalmazott termékek súlya kevesebb mint 10 kilogramm, mérete (1 oldal hosszúsága + 1 oldal szélessége + 1 oldal mélysége) nem haladja meg a 150 cm-t

A kézbesítésre beküldött személyes adatokat (név, szállítási cím, telefonszám és email cím) a megrendelő által küldött, csak a választott csomagküldő szolgáltató részére továbbítjuk a sikeres kézbesítés érdekében. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik, a vásárló beleegyezése nélkül a regisztráció nem zajlik le. Az Európa Uniós általános adatvédelmi rendelete (GDPR) alapján, mindenkinek joga van a rá vonatkozó személyes adatok védelméhez ezért lentebb a „VIII. Adatvédelem” pontjában olvasható módon elállhat.

Webáruház vásárlás esetén a csomagküldés csak előreutalást követően vehető igénybe.

A csomagküldés költségei magában foglalja az egyéni szerződésben foglalt alapdíjat, a csomagolási és a szolgáltató által biztosított értesítési költségeket. 

A megrendelt termékeket a vevő saját felelősségére, az általa választott csomagküldő szolgáltatóval és csomagszállítási lehetőséggel történik. A megrendelés átadását követően felelősséget nem vállalunk a csomagszállító szolgáltatásának minőségéért. Sérült csomagolás esetén javasoljuk a mihamarabbi reklamációt a lentebb található elérhetőségeken. 

Igénybevehető csomagküldő szolgáltatók: 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (Székhely: 2351 Alsónémedi,GLS Európa u. 2.; info@gls-hungary.com; Cégjegyzékszám:13-09-111755; Adószám: 12369410-2-44; Közösségi adószám: HU12369410) továbbiakban GLS

A csomag mozgásának nyomonkövetése az alábbi linken érhető el a csomagszám megadásával lehetséges.

Panaszkezelés sérült, vagy eltűnt csomag esetén itt tájékozódhat a megrendelőt érintő szabályokról, illetve itt tehet bejelentést vagy +36 29 88 66 50 emailben karugyintezes@gls-hungary.com a csomagszám magadását követően jelezheti reklamációját

A postai szolgáltatásokról szóló 2012 évi CLIX. törvény alapján a cég általános szerződési feltételei itt tekinthetőek meg

A cégnél választható szállítási módok:

  • GLS – értékbiztosítással és 1 napos kézbesítéssel (előreutalással)
    • ezen szolgáltatás esetén előreutalást követően kerül átadásra a csomagküldő cégnek, akik azonosítószámmal látják el a csomagot. 
    • a szolgáltatás díja magában foglalja az 1 munkanapos kézbesítés alapdíját a csomagolási költségeket, az email értesítést és a biztosítás díját is (aktuális ára megtekinthető a megrendelés véglegesítése előtt a kosárnál) 
    • értesítés az átadás várható idejéről a megadott elérhetőségen keresztül, a logisztikai cég értesítési rendszerén keresztül 
    • igény szerint a kézbesítési cím feladást követően is módosítható a csomagszám megadásával a +36 29 886 700 vagy + 36 20 890 0660 nem emelt díjas telefonszámon keresztül (munkanapokon 7-20 óra között).

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.; ugyfelszolgalat@posta.hu; Cégjegyzékszám:01-10-042463; Adószám: 10901232-2-44, ) továbbiakban MPL

A csomag mozgásának nyomonkövetése az alábbi linken érhető el a csomagszám megadásával lehetséges.

Cégünk a csomag átadását követően nem vállal felelősséget sérülés és elvesztés során, ezért panaszkezelés sérült vagy eltűnt csomag esetén itt tájékozódhat a megrendelőt érintő szabályokról, illetve itt tehet bejelentést vagy 06-1-767-8282 emailben ugyfelszolgalat@posta.hu címen jelezheti, a csomagszám megadását követően.

A postai szolgáltatásokról szóló 2012 évi CLIX törvény alapján a cég általános szerződési feltételei itt tekinthetőek meg

A cégnél választható szállítási módok:

  • MPL – csomagpontra / Posta pontra / Posta hivatalba (előreutalással)
    • ezen szolgáltatás esetén előreutalást követően kerül átadásra a csomagküldő cégnek, akik azonosítószámmal látják el a csomagot. 
    • a „Pénztár” oldalon szállítási címhez, a választott átvétel helyszín (csomagpont/ Posta pont/Posta hivatal) címét szükséges feltüntetni! 
    • a szolgáltatás díja magában foglalja a megközelítően 2 munkanapos kézbesítés alapdíját (amely 990 Ft), érték biztosítást 50.000 forintig, a csomagolás költségét, és a kézbesítésről szóló értesítést (aktuális ára megtekinthető a megrendelés véglegesítése előtt a kosárnál)
  • MPL háznál kézbesítés – megközelítően 2 napos kézbesítési idő (előreutalással)
    • ezen szolgáltatás esetén előreutalást követően kerül átadásra a csomagküldő cégnek, akik azonosítószámmal látják el a csomagot. 
    • A „Pénztár” oldalon a szállítási címhez azt a címet kell feltüntetni ahova a csomagot várja.
    • a szolgáltatás díja magában foglalja a megközelítően 2 munkanapos kézbesítés alapdíját (amely 1990 Ft), érték biztosítást 50.000 forintig, a csomagolás költségét, és a kézbesítésről szóló értesítést (aktuális ára megtekinthető a megrendelés véglegesítése előtt a kosárnál)

Személyes átvétel előre egyeztetést követően a megadott időpontban extra költség nélkül vehető igénybe a következő címen: 6724 Szeged Kossuth Lajos sgt 105. Időpont egyeztetés: bridalmirage@gmail.com vagy +36 70 5157867es telefonszámon. A megrendelt termék a számla összegét készpénzben vagy átutalással egyenlítheti ki és csak az után vehető át.

Szállítási módok és azok költsége egyedi megrendelés esetén: 

A megrendelő tartalmazza a termékek végösszegét és a szállítási költségeket is.

A megrendelt termék átvehető személyesen Szegeden, a Kossuth Lajos sgt 105 szám alatt előre egyeztetett időpontban (elérhetőség: bridalmirage@gmail.com) a szolgáltatás ingyenes

A csomag kézbesítését a megrendelő kérésének megfelelően a GLS csomagküldő szolgálat végzi, költsége megtekinthető a megrendelő lap alján. 

Csak átutalást követően szállítjuk a megrendelt csomagot a megadott szállítási címre. A csomag épségéért és a csomag nyomonkövetéséért az átadást követően, a választott csomagküldő szolgáltató felel.

Egyedi megrendelés esetén a postaköltség nem változik.

VIII. Adatvédelem

A www.bridalmirage.hu domain néven üzemelő webáruház adatait Gajdács János kezeli.
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-74221/2014
Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. A webáruházban történő regisztráció során, kizárólag az ehhez szükséges adatokat kérjük be a regisztrációs adatlapon, hogy regisztrációját elvégezhessük. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el.  Vásárlóink személyes adatait bizalmasan kezeljük, és kizárólag a regisztráció feltételei szerint a Bridal Mirage hálózat számára adjuk át. A vásárló beleegyezése nélkül a regisztráció nem zajlik le.

2018 május 25-től új Európa Uniós általános adatvádelmi rendelet (GDPR) 

A természetes személyek személyes adataik kezelésével összefüggő védelme alapvető jog. Az Európai Unió Alapjogi Chartája (Charta) 8. cikkének (1) bekezdése és az Európai Unió működéséről szóló szerződés (EUMSZ) 16. cikkének (1) bekezdése rögzíti, hogy mindenkinek joga van a rá vonatkozó személyes adatok védelméhez. A megrendelő vásárlás és megrendelés esetén személyes adatai megadásával hozzájárul az adatai használatához a sikeres átvételt követő elállási jog lejáratáig.

Az adatkezelő csupán a sikeres átadáshoz szükséges adatokat kéri el a megrendelés során (postázási és számlázási név, cím, telefonszám és e-mail cím). Személyes adatokat harmadik fél/ország számára nem áll módunkban kiadni! Személyes adatokat csak az érintett 18. életévét betöltött személytől áll módunkban elfogadni.

Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonhatja vagy módosíthat az info@bridalmirage.hu címen, írásban. (díj mentesen)

Az adatvédelmi incidenst az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti az 55. cikk alapján illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Ha a bejelentés nem történik meg 72 órán belül, mellékelni kell hozzá a késedelem igazolására szolgáló indokokat is.

Bővebben

A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a GLS/MPL  ismerheti meg csakis a csomag kézbesítésének céljából.

Egyedi megrendeléshez szükséges személyes adatok: név, számlázási és kézbesítési cím, telefonszám és email cím megadása szükséges

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. A megrendelés során megadott adatokat az érintett hozzájárulásával rendszerünkben tároljuk maximum 5 évig, kézbesítés illetve átvétel után az érintett kérésére adatait azonnal, díjmentesen töröljük.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a megrendelések teljesítéséhez használjuk fel. Adatai törlését – a megrendelés teljesítését követően -, módosítását bármikor kérheti írásban az bridalmirage@gmailcom e-mail címen. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 72 órán belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés, a csomagszállító cég átadásáig lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Friss és aktuális elérhetőségeik a Fogyasztóvédelmi portálon keresztül érhető el.

Részletes adatvédelmi tájékoztatónkat a VIII. pontban megtekinthető. 

 

IX. Garancia, szavatosság, jótállás

2022.  január 1 után vásárolt termékek után 1 év szavatosság illeti. Ha a hiba az átvételnél már tapasztalható és erre nem hívták fel külön a figyelmét, a vásárló kérheti a termék kijavítását, cseréjét vagy visszavásárlását. A hibás termék nem alkalmas célszerű használatra, nem felel meg a minősége az azonos fajtájú termékekkel. Az igényérvényesítés szempontjából nem minősül hibának, ha a terméket nem rendeltetés szerűen használták, vagy nem megfelelő a mérete. 

Hibás teljesítés miatt a felelősséget a forgalmazót terheli, akinek az átvételtől számított 15 napon belül ki kell javítania vagy kicserélnie a terméket. Amennyiben a javítása és a termék cseréjére nincs lehetőség, akkor a forgalmazót végső esetben a vételár visszatérítésére kötelezhető. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. 

Webáruházban történt vásárlás esetén az elállási jog 14 nap, amit nem kell megindokolni csupán írásban jelezni a bridalmirage@gmail.com email címen, egy hiánytalan nyílatkozattal a könnyebb adminisztráció érdekében. 

Nyilatkozata tartalmazza:

  • Megrendelő neve:
  • Számlázási adatok (név és cím):
  • Csomag nyomonkövetési száma:*
  • Hiba leírása:

 A termék visszaküldésének költsége a vásárló terhére történik. Átadás történhet személyesen (6724 Szeged Kossuth Lajos sgt 105, időpont egyeztetést követően) vagy futárszolgálattal a következő címre, 6764 Balástya Ady utca 13. Gajdács János részére. (Csomagpontra automatába küldött csomagokat, illetve utánvéttel küldött csomagokat nem veszünk át. Megértését köszönöm!)

2024. 05. 08.-tól 10.000 és 250.000 Ft között vásárolt termék után 2, e fölött pedig 3 év a jótállás időtartama tartós fogyasztási cikkek esetén (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, jelenlegi törvények értelmében egyik termékünk sem esik ezen csoportba)

Bridal Mirage 100 százalékos garanciát vállal termékei minőségéért amit rendeltetés szerűen használtak (eredeti csomagolásában tárolva) nedvesség, parfüm és egyéb vegyszer mentes környezetben.

X. Elállás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az internetes vásárlástól. Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Elállás estén a terméket kérjük visszajuttatni a Gajdács János egyéni vállalkozó részére (6764 Balástya, Ady utca 13). A vevő elállása esetén a Gajdács János az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14, azaz tizennégy napon belül a megadott számlaszámra visszatéríti. Kizárólag  sérülés és folt mentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat.  Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi hiánytalanul elállási nyilatkozatát a bridalmirage@gmail.com címre. Nyilatkozata tartalmazza az alábbi adatokat:

  • Megrendelő neve:
  • Számlázási adatok (név és cím):
  • Bankszámlaszám: 
  • Csomag nyomon követési száma:*

A fogyasztó tudomásul veszi, hogy a termék részét képezi a díszcsomagolás és felelősséget vállal a megrendelt termék állapotáért és annak díszcsomagolásáért is. Tudomásul veszi , hogy a hanyag csomagolásból és tárolásból eredő hibákért a webáruház nem vonható felelőségre. Amennyiben azok sérülése miatt a termék vagy a csomagolása nem kerülhet újbóli felhasználásra, levonásra kerülnek a visszautalás esetén amiről írásban tájékoztatjuk a megadott e-mailcímen. (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 25. §)

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

A visszatérítés összegét mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket és meg nem bizonyosodtunk a termék állapotáról. Ön köteles Gajdács János részére (6764 Balástya Ady u 13)  a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet IV. 24. §) Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha a terméket nem rendeltetés szerűen használta, helytelenül tárolta, vagy csomagolta. (Csomagpontra, automatába küldött, illetve utánvéttel küldött csomagokat nem veszünk át. Megértését köszönöm!)

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm…

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog: 

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • A termék nem rendeltetés szerű használatából, tárolásából vagy csomagolásából eredő értékcsökkenést nem áll módunkban visszafizetni.
  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 §. Ezeket a termékeket „Nem előre legyártott termék!” címkével láttuk el a könnyebb beazonosítás érdekében.
  • a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet 29. § (1 ) bekezdés e) pontja szerint, olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (ékszerek)

Az át nem vett, de kifizetett egyedi rendeléseket 30 napig áll módunkban megőrizni. Ez idő alatt a vásárló igényei szerint újraküldjük az általa választott csomagküldési szolgáltatás megfizetését követően. A 30 nap lejárata előtt tértivevényes levélben emlékeztetőt küldünk amit a vásárlóra terhelünk.

 

XI. Felelősség korlátozása

Minden olyan információ, amit a www.bridalmirage.hu oldalon talál – ideértve a szövegeket, grafikákat és képanyagokat, illetve minden egyéb anyagot, szerzői jogok védik. A szerző írásos engedélye nélkül tilos azok részben vagy teljes egészében való engedély nélküli használata.

Mivel tevékenységünk egyéni alkotói tevékenységnek minősül így a szerző engedélye nélkül tilos a kiegészítők másolása és sokszorosítsa, haszonszerzés céljából.

Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a bridalmirage.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
  • a számlázó program által el nem küldött számlák miatt nem vállaljuk a felelősséget. Ebben az esetben a bridalmirage@gmail.com címen jelezve újra küldjük
  • a csomag szállítás idején bekövetkezett sérülés, és eltűnés esetén a megrendelő által választott csomagszállító cég felelős. A VII. pontban található linkeken keresztül lehetséges a csomag nyomonkövetése és panasz bejelentés.

A bridalmirage.hu-t működtető személy nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll (nem várt betegség, háború, természeti katasztrófa, csomag szállítás). 

Egyedi rendelés előtt a megrendelő visszaküldése előtt, webáruházas vásárlás esetén a „megrendelés elküldése” gombra kattintás előtt. 

Szolgáltató szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, szolgáltató szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

XII. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.bridalmirage.hu webáruház általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

XIII. Egyedi rendelés esetén

Folyamata: egyedi rendelésnél elkészítjük a kiválasztott termék leírását ami alapján elkészül az árajánlat és a termék. A blog bejegyzései tartalmazzák azokat a szakszavakat amiket nem feltétlenül ismer minden érdeklődő. A hivatalos árajánlat 30 napi érvényes. Az ajánlati űrlap kitöltésével és visszaküldésével a megrendelés érvényessé válik , aláírás nélkül.

Az elkészítési idő általában a megrendelő beérkezésétől számított megközelítően 1-3 hónapon belül teljesítjük, de szezon időszakban előfordulhat az időkorlát átlépése. Ezért megkérünk minden megrendelőnket, hogy mindenféleképpen tüntessék fel az esküvő dátumát.

Egyedi rendelés esetén elállási jog nem gyakorolható:   45/2014. (II.26.) 29 §

” Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.” nem gyakorolható az elállási jog. A webáruházban található „Nem előre legyártott termék!” cimkével ellátott termékeinkre is érvényes.

Fontos hogy hibás szín megjelölésért felelősséget nem vállalunk. A megrendelőben szereplő árnyalatban és annak utasításai alapján készítjük el a kiegészítőt és a fotók jóváhagyását követően kerül továbbításra a kiegészítő. A ruhád pontos árnyalatáról érdeklődj a ruhaszalonban vagy a tervezőnél. 

XIV. Foglaló: 

1. A bridalmirage.hu képviselője vállalja, hogy a megrendelőben szereplő kiegészítőt elkészíti

2. A megrendelő vállalja, hogy a megrendelt egyedi leírás alapján készült kiegészítőt, átveszi

3. bridalmirage.hu képviselője vállalja, hogy a megrendelőt, semmiféle egyéb extraköltség nem terhel, amennyiben a megrendelésen  nem változtat

4. bridalmirage.hu képviselője nem vállal felelősséget ha a megrendelés egy harmadik fél miatt meghiúsul vagy módosul

5. A szerződő felek tudomásul veszik a megrendelőben szereplő végösszeget

6. A megrendelő tudomásul veszi, a szerződés meghiúsulása esetén, a meghiúsulásért felelős fél az általa adott foglalót elveszíti

7. Ha a szerződés teljesítése olyan okból hiúsul meg, amelyért egyikük sem felelős, vagy mindkét fél felelős, a foglaló visszajár.

8. Amennyiben a felek a szerződést teljesítik, akkor a foglaló összegét a vételárba bele kell számítani.

 

Balástya 2024

 

Adatvédelmi- és Adatkezelési tájékoztató

A bridalmirage.com adatkezelését Gajdács János – továbbiakban szolgáltató – végzi, az Ön minden személyes adatát az 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról előírásainak eleget téve kezeli, és minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést megtesz mely az adatok biztonságát garantálja.

Szolgáltató tiszteletben tartja az oldal látogatóinak, és regisztrált felhasználóinak személyes és bizalmas információit.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-74221/2014

DEFINÍCIÓK

Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;

Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;

Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;

Harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

A SZEMÉLYES ADATOK KÖRE, AZ ADATKEZELÉS CÉLJA, JOGCÍME ÉS IDŐTARTAMA

A bridalmirage.hu oldalon keresztül az Ön által biztosított adatszolgáltatás az Ön hozzájárulásán alapuló, önkéntes adatszolgáltatásnak minősül.

Az adatkezelés célja: az adatokat kizárólag a szolgáltatásai működtetéséhez, fejlesztéséhez, kapcsolattartási célból, illetve saját célú statisztika készítéséhez használja fel.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.

A kezelt adatok köre: a felhasználó neve és e-mail címe, valamint a webáruházban történő vásárláshoz szükséges adatok, lakcím, születési dátum, telefonszám.

Az adatkezelés időtartama: Az adatokat az Ön adatkezeléshez adott hozzájárulásának visszavonásáig tároljuk, de maximum 5 évig

Az adatkezelésre és adatfeldolgozásra jogosult: Gajdács János

Szolgáltató harmadik fél számára az adatokat kizárólag az érintett hozzájárulásával a webáruházban történő megrendelés továbbítása céljából adja át az alábbi partnernek.

Cégulajdonos: Gajdács János e.v.
Adószám: 79097026-1-26;
Nyilvántartási szám: 36133294

ADATKEZELÉSI ELVEK, JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK

Szolgáltató az adatokat bizalmasan kezeli, azokat harmadik személy részére csak az Ön előzetes, írásbeli hozzájárulásával adja ki, kivéve ha erre jogszabály vagy hatósági rendelkezés alapján köteles.

Ön kérelmezheti az adatkezelőnél:

a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről. Amennyiben az adatkezeléssel kapcsolatban kérdése merülne fel, tájékoztatásért kérem írjon az alábbi címre: bridalmirage@gmail.com

b) személyes adatainak helyesbítését, valamint

c) személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.

Amennyiben szeretné visszavonni az adatkezeléshez adott hozzájárulását, úgy azt az bridalmirage@gmail.com címre írt levelében megteheti.

Az érintett a jogainak megsértése esetén bírósághoz is fordulhat vagy jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125  Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Postacím: 1530  Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jenei Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

*nem kötelező de hatalmas segítség az adminisztrációban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük